Thursday, March 24, 2011

Kenapa Tuhan ciptakan rambut tetapi ditutup?

Assalamualaikum.......

wah...assignment tak siap lagi tapi ada hati nak buat post......Bukannya apa,aku ternampak satu topik menarik yang ditanya seorang perempuan kepada Imam muda Asyraf .. dan nama pun imam kan?Jawapan dia tapi.......pehh..mendalam isi nya...

Soalan perempuan tu berbunyi begini "salam..nak tanye niw btul kew fb imam muda asyraf..ustaz saya nk tanya adew kawan saya bukan islam tanyew knape tuhan kamu ciptakan rambut tapi ditutup.knapew x diciptakn rmbut tu jew. mohon 
penjelasan yg tepat terima kasih."




DAN..


Jawapan ustad kita ni...


kenapa tuhan kurniakan kemaluan untuk ditutup...lebih elok tuhan tak ciptakan


Hahahah..see?renung-renungkan dan selamat beramal.........;)

6 comments:

  1. soalan macam bahaya, tp jawab dengan relax ja..^_^ tp betul jugak tu..

    ReplyDelete
  2. kan...selalunyer orang kuat agama ni jawapan yang diberikan sangat bernas...Kita sendiri kadang2 tercari2 jawapannye...

    ReplyDelete
  3. betul tu..kalu kamu nakkan dunia, mestilah dengan ilmu, kalu kamu nakkan akhirat, maka mstilah dengan ilmu, sekiranya kamu nak kedua-duanya, maka mestilah ada ilmu... ^_^

    ReplyDelete
  4. yup...wah,itu dia ckin dah mengeluarkan hujahnya..hehhe

    ReplyDelete
  5. hehe..ada2 ja naa.. ^_^

    p/s : bila ada ilmu,insyaAllah kita akan dibimbing dengannya..mudah-mudahan..

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah...sme2 la kita tanamkan ilmu di dada dan berdoa semoga sentiasa berada di jln yg diredhaiNya..Amin..

    ReplyDelete