Tuesday, March 22, 2011

Super Junior ke Malaysia?

Huh...Dah lama tak update blog sebab busy dengan test..wah busy la sangat kan dah macam perdana menteri pulak sibuknya...hahah


Ha, fokus pada tajuk aku tu...Mesti ramai dah tergelak sebab aku baru nak cerita pasal kumpulan ni padahal diaorang datang hari Sabtu hari tu dah...hahaha...Dah malam ni je kesempatan yang aku ada nak menaip...Tapi honestly memang aku tahu lambat pun..Hari Sabtu diorang datang hari Ahad baru aku tahu. Aku tahu lama dah diorang nak datang cuma tak tahu bila.....Herm student information lambat tahu information macam mana citer ni??hahah...



Sejak masuk UiTM aku macam katak bawah tempurung. Bukan salahkan UiTM yer,I mean sejak aku masuk sini aku dah tak tengok TV lepas tu baca paper pun tak sebab susah nak dapat paper kat dalam ni ha. Nak dengar radio earphone dah berapa kali jahanam dapat kat aku. Then nak baca paper online kadang2 fed up sebab line makin lama buat aku rasa macam nak terjun kolam (best nyer mandi kolam..huhuhu)...Dari blog http://www.ohbulan.com/super-junior-sah-buat-konsert-di-kuala-lumpur-mac-2011/ aku dapat tahu yang Super Junior datang pada 19 Mac 2011..Oh tidak!!Alaaa..kenapa Kyuhyun tak mesej aku pun..:P...hahah..Alah,kalau aku dapat tahu awal pun macam la aku dapat pergi..Harga tiket je dah boleh aku buat bayar yuran sem depan..hahaha...Lupa pulak nak minta tiket free kat sayang-sayang aku...hahaha...Dari beberapa blog yang aku ziarah kebanyakannya minat gak dekat Kyuhyun..Rasa jeolous dorang simpan gambar sayang2 aku tu but It’s ok la.Dengar cerita banyak artis luar masuk tahun ni..Antaranya Justin Bieber,Maroon 5,Maher Zain dan siapa entah lagi...hahahahaha...

Datang bukan nak calling-calling...ishh!!
hahahahah...Nasib baik dapat
bunga....kuikuikui..
Siapa artis Korea pilihan korang??? bagitahu la kat sini...http://apps.facebook.com/whoisyoufavo_jormkw/?qid=12&refsrc=feed15_0_title

kalau aku la kan...of course la aku pilih

yeah...inilah pilihan kalbu
huahuahua....
kalau la aku dapat jumpa dia..............
aku tenung mata dia lama-lama even mata dia tak ori...hahahahha








No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers