Friday, April 1, 2011

Potong kuku ikut sunnah dan adab memakai cincin

selalunya benda-benda macam ni kita selalu terlepas pandang kan...Kadang-kadang main hentam je nak potong kuku mana..Dalam nak hentak-hentam terpotong kulit sekali..hakhakhak..

Tadi meronda-ronda aku ternampk entry kat blok bisyairi kat sini ada info yang diberikan..then mengenai cincin sebab rata-rata remaja suka pakai cincin kat jari telunjuk dan ibu jari..Tak elok bila pakai macam tu lagi-lagi bila kita dah tahu dan buat-buat tak tahu..Sebab dulu pun aku suka pakai kat jari telunjuk dengan ibu jari tapi lepas ustad aku bagitahu tak elok,aku cuma pakai kat jari manis je..(konon-konon macam orang dah bertunang)...hahaha

No comments:

Post a Comment