Tuesday, May 24, 2011

Aku bakal menerima RM 500!!

Ayp dapat RM 5OO?dari mana ?siapa yang nak bagi?Nuffnang?Nuffnang nak bagi RM500?Memang tak la kan....Hahahah...Habis tu?Siapa bagi?Of course la my mother..Dia nak bagi aku RM 500 untuk bayar yuran masuk UiTM nanti...Hahaha..Nak bagi suka-suka tu memang tak la..Ada sape-sape rasa rm 5oo tu kecik je, meh la derma kat patik...Patik tengah pokai ni..heheheh




Ceritera couple
AyP : Yuyun (panggilan manja)...Birthday saya dah lepas tapi awak tak bagi hadiah pun..
Kyuhyun : Af, hadiah tu tak elok bagi masa birthday...
Ayp : Kenapa pula?Takkan nak bagi masa hari kematian pula..
Kyuhyun : Af, tolong jangan sengal sangat..Memang la tak bagi masa mati tapi bagi masa birthday pun tak boleh...Birthday kan hari kita dilahirkan so kita kena renung-renungkan dan rasa bersyukur, kita tak boleh mengharapkan hadiah. Dilahirkan dan hidup sihat tu kan hadiah yang bermakna dalam hidup kita
Ayp : (ewah-ewah..ceramah kat aku pula)..Dah la Yuyun..Cakap je la awak memang tak nak bagi hadiah kan senang..Tak payah nak pusing-pusing..
Kyuhyun : Lahh..Awak faham rupanya..Kalau tahu awek saya ni cepat tangkap, awal-awal saya dah bagitahu, tak payah nak pusing-pusing...hahah
Ayp : grrrrr.....
...............................................
Ayp : Donghae...Nak duit?
Donghae : Minta kat bank..
Ayp : jahat la you ni...tak sayang I la tu (try buat muka simpati)
Donghae : sayang je, tapi kalau u dengan duit, I sayang duit lagi...
Ayp : ???(Jujurnya manusia ni..)

No comments:

Post a Comment