Friday, November 19, 2010

erm..hari raya korban dah makin pergi..tapi raya aji kali ni rumah aku sambut secara besederhana,dua abang aku tak balik lagipun dorang dah ada tanggungjawab lain so kne la faham kan..dan yang agak sedih akak aku pun tak balik...herm.....aku pula tak tido sebab pukul 4 aku dah kena buat roti jala...hahaha...lepas dah siap kononnya nak tido jap tapi suara merdu mak aku dah mnyuruh aku kemas rumah pula...mcam tahu2 plak dia aku nak tido...heheh...aku rasa nak share something tapi tak sempat siap pulakkk.......ha,ada yang menganggu fikiran aku ni...erm,bila ex boyfren kmbali??????mgkin kah trima atau ditolak?masing-masing ada reason tersendiri.....tapi kalau aku lak..Ntah,tak de jawapan lagi...hahahah

No comments:

Post a Comment