Thursday, December 2, 2010

Kepenatan melampau

Sewaktu aku tulis blog ni aku baru je smpai rumah,baru je aku balik dari KL..huh,letih betul.Tapi keseronokan tu ada...Aku menetap rumah makcik sedara aku masa pergi sana,then kat umah makcik aku ada banyak baby sebab makcik aku ni pengasuh..Geram gilerr tgok budak kcik ni..Yg best nyer nama baby kat sini kebnyakannya sama dengan org yg berkaitan dgn aku.Ada sorang budak kcik ni nama dia Am..Sama nama dengan ex aku yg the latest.Lepas tu ada nama Adib,budak yg aku prnah suka.Lagi sorang nama naqib,sama nama dengan kawan baru aku..Lepas tu baby yg lain semua perempuan.Dalam semuanya tu,aku paling suka dgn Adib,sebab nyerr dia tembam,montel je dak nye.Herm,rndu plak nk main dengan budak kcik.Tggu anak sedara la plakkk...hehheheheh

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers