Thursday, December 16, 2010

Puaskah?????

Tgh2 malam ni aku tak tahu nak bebelkan apa......Puas berfikir sampai rasa puas,aku pun dengan puas hati menemukan idea tentang lagu puaskah nyanyian Wali Band..Lagu ni wlau dah berulang kali aku dengar tp feel tetap gak tak berubah..Lagu ni memang sedih,sape2 yg slalu dilukai pakwe or makwe masing2 boleh la dengar..Mcam aku,mana pernah dilukai dgn parahnya oleh boyfriend aku..Opps!ex-boyfriend mksudnyer..Aku cuma pernah frust dgn org yg bkan couple aku..Herm,mmg pelik..Aku pun x pernah frust masa putus..Sebab aku yg putuskan,mcam mana nk frust nyer..Aku cuma prnah bengang jerr...hahaha...Tapi aku bersimpati dgn nasib kawan baik aku.Bagi aku ex dia terlampau kejam.Byangkan lah,awek ada depan mata tapi dia bermesra dgn org lain time birthday dia.Habis,awek dia macam mana?Dia fikir awek dia tunggul?Time nak bukan main,bunga la apa la..Dah dpat,bunga taik ayam pun xbagi..Itu lah lelaki....Bengang plak rasanya bila ingat kat mamat tu.Agak2 kalau aku ajak fight sape yg menang erk?huhuhuhu...So,senang citer,hrgailah org yg syg kita,takut kita menyedarinya pada lewat waktu..=)..So,utk menepati tema coretan aku,kat bawah ni lirik lagu Puaskah..


Puaskah


Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku



Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku



Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai


Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku



Wali Band,Puaskah



Kena tema tak??Hahahah

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers