Sunday, January 2, 2011

Musibah datang tak diundang..

LErm,musibah memang dtg tak diundang..Kalau musibah tu mcm orang yg boleh kita jemput2,confirm aku takkkan undang langsung dlm hidup aku...So,kena la terima dengan rasa terbuka hati mahupun tertutup hati..tutup hati pun,musibah tu tetap juga datang...herm..apa yg boleh dilakukan cuma redha,setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..

Teruk betul la..Kerana kecuaian aku,semuanya jadi haru biru,merah,hijau,semua ada...Macam tagline astro,mcam2 ada..hish,ngokngek betul la...esok dah start kuliah,rasa liat tu macam ada,mana taknya sebulan dduk menjalar kat umah,mentedarah(bak kata mak sayeee..hehee..syg mk!=)..)Tapi kena lebih bersemangat,sebab azam baru dah ada..Azam lama yg tak kesampaian pun akan dibawa ke tahun ni dan proses menjadi azam baru balik...hahaha...Semoga tercapai la hendaknya.....huhuhu...

No comments:

Post a Comment