Tuesday, February 8, 2011

AYP kena berlakon la pulakkk

Tadi aku baru je lepas discuss mengenai assignment aku..So,for this subject kitaorang nak kena acting depan student yang lalu lalang nanti. bayang kan lah AYP nak berlakon...owhhh,satu cabaran yang berat buat AYP..Dah la kes debat tu tak lepas-lepas lagi...hehehe...risau betul...


So,untuk berlakon nanti AYP dapat watak yang bukan diri AYP...susah kot sebab AYP kena jadi seorang gadis yang lemah lembut..Awww....Mula-mula memang terkejut,mana taknya kenapa aku dapat watak ni...hahahaa....so,kawan satu group aku cakap aku sesuai watak tu..Yupp,memang sesuai,sesuai untuk menjahanamkan watak tu..hehehe...


Tapi takkan nak giveup sebelum mencuba kan??so,aku akan try bawa watak tu semampu aku..Aku pun bukan pandai berlakon..Nak-nak kena acting depan orang ramai..Haiiiiiiii,,aku takut pengsan je kat stage tu...hahah..


anyway,aku kena prepare lebih la nak berlakon ni...walau pun acting aku tak macam pelakon professional at least aku kena buat betul-betul,usaha tu biar nampak kan..:)


*teringin untuk jadi pelakon..tapi lebih minat bawa watak ganas and watak komedi...;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers