Friday, February 25, 2011

Miss Stalker still a stalker

waaaaa...(sambil guling-guling macam cerita hindustann..)huhuhu...Why?Because i meet my aF la...Eh,patutnya aku suka la kan?sambil buat muka wondering...Bukan apa.pertemuan tadi dah macam pertemuan dalam drama-drama dah..Di mana si hero nak berlepas,si heroin tak nampak si heronyer..Bila si hero dah gerak barulah si heroin menoleh...hahahahah...Cewaahhh,aku heroinnyer ker?Dia mungkin la hero but for him,i'm nothing...But for me,he is everything...wah2...sejak bila aku jadi jiwang karat ni..


Al kisahnya,aku nak ke segamat so aku sewa la kereta and aku drive buat kali pertama kat bandar tengah2 Segamat tu..Huhh,giler jem kalah bandar besar beb...


Sebelum menunggu kereta sewa tu,aku duduk la kat bus stop,borak-borak pas tu bebel-bebel sebab abang yang bagi sewa kereta tu lambat sangat..So,ada la bas kat depan mata,ikut hati aku baik aku naik bas jer tapi dah booking so pandang bas tu dengan senyuman jer la kan..Aku  pun malas la nak pandang bas tu lama-lama,kalau bas tu Shahir af 8 boleh juga aku tenung samapai tembus kan..So,aku terus berborak dan berborak dan membebel kat abang tu..Tiba la masa yang menyedihkan bila bas nak gerak..Aku sedih bukan sebab bas tu gerak ye kawan-kawan...Aku sedih sebab masa bas tu gerak aku nampak my AF pegang beg (mybe balik)..Argghh,masa bila dia naik bas tu,aku tak perasan pun dia sampai kat bus stand tu..Atau mungkin dia meminjam sayap superman?Atau mungkin dia menggunakan kaedah cicakman??Waaaa...Dengan kecewa aku tengok bas tu berlalu pergi,eh silap!bukan bas tu berlalu pergi tapi my AF pergi...dah macam dalam cerita bila sang hero pergi meninggalkan si heroin..huhuhuhu..Kenapa ayat aku poyo setiap kali jumpa dia??hahahah


Cuma yang best nya dia berbaju warna hijau muda,dan aku???Aku pakai baju Kurung...warna nak tahu?warna HIJAU laaaaa!!!!!hahahahah....giler la si stalker ni kan...hahahah...Kenapa la time bas tu gerak baru aku nak pandang,ish..ish..ish...Kalau abang yang aku sewa kereta tu datang awal,mybe aku dah boleh drive ke terminal tengok dia...ahhahah..tapi abang tu lambat!!Tapi bukan salah dia,customer dia yang lambat..Dan bukan salah customer juga dah jalan jem..Habis,salah siapa?Entah,takkan aku pulakkk...


Tapi lagi bagus kalau abang kereta tu datang lagi awal dari tu,biar aku tak nampak my AF...Tak nampak tu lagi bagus daripada nampak tapi kecewa..kan..kan..kan....(Ye kan je la)


SO,TOTALNYA,DAH LAPAN KALI LA JUMPA..HAHAHAH
Ini la baju yang AYP pakai tadi...Ala,masa ternampak my AF tu..huhu..Ni gambar masa kat
bilik lamakuuuu..uhh,rindu nyer..




* I AM A STALKER FOR MY FUGITIVE (AF)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers