Thursday, February 10, 2011

Rabu yang indah

sekarang dah nak masuk kul 2...tapi aku tak tido lagi..Aku tak nak tido selagi tak post entry ni..hahaha
Tapi hari ni (Rabu) memang aku buat kerja giler jer kejer nyer...Mula - mula dalam pukul 12 kot gitu aku dengan my roomate pergi ke kolej yang berhadapan dengan kolej aku untuk dapatkan air gedegang (air tin..bila masuk duit je,gedegang!air pun jatuh..hahahah)..mula-mula try juga kat kolej aku tapi duit tersekat pulak dahh..memang macam tak betul sikit la kitaorang...


then,dalam pkul 1 lebih tiba-tiba lapar pula kan...Aku pun buat maggi la apa lagi...Hahaha..Teruk betul makan lewat macam tu..heheh


actually hari nni hari yang aku rasa best sangat.. Inilah hikmah dari Dia..Bermula dengan aku yang tengah serabut dengan jiwa kacau,then aku diberi sesuatu yang lebih baik..


sebenarnya kan, aku terjumpa dengan my AF...hahaha..orang yang aku admire tu la..hahaha...Bayang la, first and last aku jumpa masa bulan satu kot..Lepas tu tak nampak dah,yang peliknya kawan aku selalu terserempak dengan dia..Then,tiba-tiba masa aku nak pergi kelas petang tadi aku ternampak la dia..aku pandang sekali dan aku terus pusing ke lain...dia pandang juga cuma aku tak sure dia pandang aku atau kawan aku..heheh..Dah la aku pernah buat benda yang tak patut dibuat oleh seorang AYP..hahaha..Aku harap kalau nanti dia jumpa pasangan,biarlah dia jumpa yang baik..;)..aku akan happy sekali untuk dia...Sebab aku rasa dia sangat baik..cewaahh...pasrah je bunyi ayat..Tapi betul la,aku harap dia dapat girl yang baik-baik..Tapi kalau dia nak aku pun apa salahnya..Amat dialukan....hahaha.....


Tu cerita pasal my AF..Then,yang buat aku terharu sikap keterbukaan kawan aku ni..Thanks my friend (Nia and Sue), i love you plus-plus lah beb...hehehe...


Syukur sangat-sangat..Kalau sebelum ni aku pernah rasa kecewa now,Dia dah tunjukkan hikmahNya..Sesungguhnya Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya..Sebab tu la redha itu penting...heheheh..

3 comments:

  1. setiap ksbaran pasti ada hikmahnya... sy juga mgalami perkara yg sama... wlpun sy serik utk bcinta, syukur alhamdulillah Allah swt buka kan hati sy utk mnerima seseorang yg telah mberi kbahagian dlm idup sy... :)
    tq so much coz jd fllowers sy... anyway selamat berkenalan... :)

    ReplyDelete
  2. betul tu,setiap yg jd mesti ada hikmahnya..Tak ada yang jadi without a reason kan...Semoga berbahagia dengan si dia yang dah dapat key of your heart..hehe..saya doa kan semoga berpanjangan,amin..Dab selamat berkenalan juga,sy budak baru belajar..heheh..

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers