Monday, February 14, 2011

Setiap yang berlaku ada hikmahnya and I' m sorry dear..

Tomorrow is hari kekasih.. (mesti ada yang tertanya-tanya,bukan hari ni ker?)..Rilex dulu,let me explain..Esok memang hari kekasih..Kekasih kita kan Rasulullah SAW,and esok hari kelahiran kekasih kita yang mulia..;)
Kerana baginda lah kita semua berada di jalan yang benar...And aku yakin mesti ramai yang berharap dapat bertemu dengan kekasih Allah ni kan..Aku pun berharap macam tu,InsyaAllah...Banyakkan berdoa yer..


Ok,now aku nak cerita hal yang berkaitan dengan tajuk aku hari ni..Hari ni memang macam-macam jadi. Dan disebabkan kepulangan aku ke rumah,macam-macam hal yang jadi sama ada dekat UiTM sampai la kat rumah..Tapi aku sentiasa percaya dengan takdir Tuhan..Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..Kepala memang tengah serabut,aku rasa kalau boleh buka kepala ni mesti dah nampak serabutnya macam akar pokok dah kan..hahaha..


Tadi sebelum balik aku ada la beli roti favourite aku kan lagipun aku memang tak makan dari pagi just minum air je,tapi roti tu boleh tertinggal kat bus stand uitm..hahaha...Tak apa la,aku halalkan la kepada sesiapa yang ambil. Better ada yang ambil dari dibuang,kan dah membazir..


Jujurnya,sekarang aku memang tengah tertekan sikit tapi it's okay la kan..Redha itu.............????yup,redha itu penting sebab sesungguhnya Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambaNya..(ada gaya ustazah tak?hehe...)


Then,I want to say sorry dekat my friend...Aku harap kalau dia baca entry ni,aku nak minta maaf kalau aku buat dia bersedih,aku tak tahu kenapa kau bersedih tapi kalau aku la puncanya,sorry okay..Tapi aku nak kau tahu actually I was kind of depressed....Jujur aku pun terasa dengan kau,tapi tak kisah la..Dah lepas pun and aku pun dah selamat sampai rumah..;)


Seriously,aku tak boleh seyh tengok orang menangis lagi-lagi kalau aku rasa aku puncanya..Mula lah rasa bersalah tu datang berpusu-pusu..Berebut-rebut dia datang...hahaha..


Anyway,aku nak ucap terima kasih banyak-banyak dekat kawan aku yang bernama KIM LUTADIAS yang sudi hantar aku kat bus stand even kau dalam keadaan lapar..Actually.....(aku nak kau hantar sampai terminal)hahahah..jujurnya macam tu la,tapi aku tak sampai hati tengok kau yang macam dah sebulan tak makan...And SUE,aku sebenarnya harap kau ada sekali tadi tapi never mind la mybe kau ada hal yang lebih penting dari tu....


Dan kalau boleh aku nak ucap sorry pada yang terasa dengan aku..(huhuu..sayunyer..)heheh...Aku cuma manusia biasa yang tak lepas dari kesilapan,aku pun serba kekurangan..Just accept me for who i am...I'm not perfect. No one is perfect..So ini lah aku a.k.a AF...Hahaha..


Asal macam poyo je ayat aku ni kan?hahah..Tak mau poyo-poyo,tak mau sedih-sedih sebab esok kita nak sambut hari kekasih bagi semua umat Islam..Moga ada sinar sempena maulidur Rasul and jom la kita hayati perjuangan Rasulullah SAW...;)


*Kagum dengan sifat pemaaf Rasulullah SAW..

No comments:

Post a Comment