Sunday, February 13, 2011

AYP kena prepared esok!

Huh,aku kena prepare esok kot2 nama aku kena panggil untuk present..Tapi aku harap tak la kan..Aku sebenarnya tak prepare apa-apa lagi..Esok pukul 4 aku nak kena rushing balik rumah then paginya aku kena drive balik kampung. Petang tu balik UiTM di hatiku ni...Aku tak dapat bayangkan aku terkejar-kejar nanti..hahah..

Actually,bapak aku cakap naper aku tak drive jer bawa kereta pergi uitm,tapi bapak aku cakap time dah sampai UiTM..Bagus kan?Kalau cakap awal-awal memang aku dah bawa,hahaha...So,aku terpaksa terkejar-kejar untuk mengejar bas yang ada esok..Mula-mula naik bas uitm,then naik bus ke Selancar..harap perjalanan aku nanti lancar seperti namanya..hahaha

Aku ni banyak main tau tak..Tak boleh jadi macam ni..Esok nak present,aku boleh post kat blog,boleh main facebook lagi..Ish,ish,ish..Dah la khamis ni debat,khamis ada presentation dan hafazan,jumaat Test...Arghh,terukyer aku..

So,aku nak kena chow chin chau dulu..Tatatitititu..
Assalamualaikum..(wajib jawab tau..Jawab tu biar kuat sikit..hahaha)

Time ni kat bilik lama aku,...rindunyer ..

2 comments:

  1. Salam. Hah.. jadi ke present td? Semoga sukses!. jgn byk main maklum la zaman skrg ada facebook la, layan blog la..bla..bla..

    ReplyDelete
  2. salam...heheh..tadi tak sempat my turn..So,terselamat lagi hari ni..heheh..Betul tu,zaman sekarang banyak sangat dugaannyer..Anyway thanks kat akak sebab bagi advice..;)

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers