Tuesday, May 10, 2011

Cantiknya shoutbox diaaaa





Aku jeles!Aku jeles!(sambilguling-guling atas katil dengan menggigit bantal-bantal yang ada)...Huhhuhuhu..Kenapa bila aku pergi blog orang mesti cantikkkkk jer diorang hias blog diorang....Dengan shoutmix yang ada gambar sendiri la(aku tak pandai!tolong lah ajar!!!)hahahah....ada yang shoutmix gambar artis la..sape buh gambar Kyuhyun,aku bom blog diorang...hahahah..cewaaahh,mana ada nak bom,bomnya tak siap buat lagi...hahahha..Hari tu aku try juga letak gambar Kyuhyun tapi gambar nya muncul,chat box nya pula tak keluar...Time chatbox nya keluar gambar Kyuhyun pula tak keluar...Haihhh,main nyorok-nyorok pulak benda alah ni...

comel tak?handsome tak?yanag cakap tak tu maknanya anda dilanda penyakit kejelesan tatkala melihat gabar kyuhyun...hahaha


Dan lagi,aku jeles bila tengok blog yang kiut miut pas tu canggih-canggih sikit...Mula aku nak jakun....Haihh,sabar jer la aku...Macam mana aku nak buat blog aku jadi magic sikit ek???hahah..macam mana nak buat magic kalau shoutbox pun tak menjadi...yang bengang bila gambar Kyuhyun dah muncul,shoutbox nya pun menjadi tapi tiba-tiba tak boleh tutup...haahhaha..last-last aku kembali ke asal usul ku dengan menggunakan shoutbox classic punya style...

So aku berkata pada diriku, it's ok...I'm new blogger...Simple is dimple(tak tahu apa kaitannya)...


*Aku kan budak baru belajar(dah lama tak sebut dalam entry)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers