Tuesday, May 10, 2011

Tutorial Lajukan Buffering Ketika Menonton Video online





Tiba-tiba jer aku buat tutorial ni apa kejadahnya ni?haahaa...lek luuuu...lekkk luuu...Aku bukan la expert mana nak buat tutorial kann..Tapi aku cuma nak share something yang boleh dishare kan...

Pernah tak time korang tengok video online korang rasa macam nak sumbat jer kepala korang dalam laptop or computer korang gara-gara lembap sangat dan penat menunggu nak menonton video online...Aku yakin sangat mesti pernah punya la kan, kalau tak pun mesti korang rasa nak lompat tinggi-tinggi sebab tahan marah menunggu video favourite dalam keadaan yang lembap tahap anak cipan kan?

Ok,ok...aku tahu aku dah banyak bebel tapi tutorialnya tak story lagi...ok, aku nak cerita la ni,sabar kan separuh daripada iman...erm,apa kata aku cerita lagi dua hari jer nanti??hahahhahahahha....Actually aku tak test lagi tapi kejap lagi nak mencuba tutorialnya...

So kalau nak tahu tutorialnya boleh klik dekat sini (TUTORIAL)


PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT : PADA YANG DAH TAHU TU TUTUP MATA JER EYH....HAHAHH

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers