Saturday, June 11, 2011

Hanya Sementara

Akhirnya doa aku termakbul...Alhamdulillah...Even effectnya kena pada aku tapi it’s ok.....Tak salah berkorban untuk orang yang kita sayang..Tapi kenapa niat yang baik selalu disalahertikan........Padahal aku bertujuan baik tapi sayangnya....
Tak kisah la, yang penting Tuhan Maha Mengetahui, Dia tahu siapa aku....Walaupun kegembiraan yang dia bagi semalam Cuma sementara, hanya pinjaman tapi aku akan simpan jadi kenangan.......Alangkah baiknya kalau ianya berpanjangan, haih manusia.....Sentiasa tak cukup dengan pemberianNya.....By the way, aku mengharapkan kenangan semalam akan datang lagi.......(‘’,)
Thanks to Allah, Dia datangkan cahaya saat aku tersungkur...




  


Corat-coret
-> Aku lebih suka kalau orang berterus terang dengan aku, tak payah buat muka...Lagi-lagi bila menampakkan kalau aku ni menyusahkan..just tell me the truth.....Bagi je tahu yang kau tak boleh tolong atau tak nak tolong...Itu lagi baik dari kau bagi isyarat muka kalau hal kau lagi pentng daripada terbabit dengan masalah aku...arghh, sakit hati..marah pun ada, tapi biarlah..Dah la wahai pemilik bagi nama Afiqah..Tuhan tengah menguji kau sekarang ni..Sabarlah wahai hati...Anggap tak ada apa yang buruk terjadi hari ni..Forget it and open the new memory...just delete the past memory..
-> Aku bermasalah betul kalau orang berhutang ni tapi liat betul nak bayar...Aku ni bukan bank lah..Kalau sikit-sikit tu boleh la aku halal kan...Masalahnya nilainya besar la juga, lagi pun aku student je kot...Kalau aku perdana menteri or anak raja ke, aku kasi free je duit tu.......Bukan sekali dia buat macam ni...Tak bagi kang kesian pula sebab tak tolong..Tapi bila dah tolong macam ni la jadinya.........haih......sabar je la.........

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers