Tuesday, June 21, 2011

Your Turn

Sad Love Quotes from dolliecrave.com
Ayat ni memang sesuai sangat dengan aku.. Itu yang terjadi antara aku dengan dia.. Stop la berharap.. Don’t put any hope on the meaning that already disappeared.. Sorry to say... Tapi itu hakikat yang kita kena terima...Dunia berputar macam roda..Then, kena ingat dan jadikan pengajaran, jangan terlalu mudah bina harapan kalau satu saat kau hancurkannya.. At the last kau tercipta harapan sendiri..Sorry, tak pernah terlintas untuk balas dendam, sumpah.. Semua jadi diluar jangkaan aku.. Kalau kau rasa kecewa, kau kena ingat aku lebih kecewa dari kau.. Saat aku jatuh, tak ada siapa-siapa dekat sisi aku.. Yang ada kau buat aku bertambah terjatuh dan tersungkur.. Mujur Allah sentiasa ada bersama hambaNya lagi-lagi hamba yang teraniaya..... Hopefully kau faham, dan tak simpan rasa benci dan dendam kat aku... Honestly, dah tak ada apa-apa yang dapat aku simpan melainkan memori dulu.. Itupun dah aku kunci......
Aku tak tahu kenapa ayat aku malam ni touching.... Ini salah Norsuaida Alwee.. Kau bagi aku jumpa benda alah ni...hahahah...Sorry dear, not your fault la... Actually seronok main benda alah ni, betul kau cakap....Hehehe.. Thanks dear, sebab selalu bagi aku support.... (“,).. I’m your friend right?forever right?Please say yes... L

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers