Sunday, July 10, 2011

Katakan tidak pada baju kuning!

Dengar kata dah tak boleh pakai baju kuning kan?Nanti kena tahan...Aku ni dah lama duduk bawah tempurung, dapat cerita pun dari kawan..Lepas tu kecoh pasal BERSIH la...Haihh, tak pasal-pasal perkataan bersih tercemar..Padahal bersih itu separuh daripada iman.....
Habis tu baju warna kuning macam dah boleh je kalau nak bakar...Tapi kesian la bagi mereka yang merupakan penggemar warna kuning..Yang tak faham, gara-gara kesilapan orang yang cetek akal fikiran, kita tak pasal-pasal  tak boleh pakai baju warna kuning..
Baju fakulti aku warna kuning....Errr, macam mana tu ek??Mungkinkah warna tema itu akan ditukar?
Dekat rumah pun aku tak boleh la nak pakai baju kuning kan?Abang aku polis ..Kang abang aku tahan aku macam mana?Hahaha...gila pandai betul soalan aku...Memang dah boleh kalau abang aku nak tembak aku...Hahaahaha...
dah boleh kena tangkap dah ni
digi dah boleh dah tukar warna tema.....
haa

2 comments: