Sunday, July 3, 2011

MODUL

Alhamdulillah selesai suda modul aku bagi sem ni...Mula-mula ingatkan modul sem ni paling tak best ye la kena buat meeting bagai...Tapi makin lama makin fun sebab aku boleh masuk dengan ahli group aku even tak kenal pun diorang sebelum ni...Memang best la..Fasilitator nya toksah cakap la, memang sporting..Yang bet dia ingat nama aku sampai habis modul...Padahal aku tak banyak cakap pun dalam kelas..
Sangat best la...Then, dapat new knowledge and kitaorang diexpose dengan konsep kepimpinan..Cuma masa ceramah agak bosan..Aktiviti dalam kelas memang seronok semuanya..Makin nak habis makin seronok sampai rasa ‘ala, habis dah ke..’......hehe..
Dari first sem dah dapat fasi yang baik..First fasi perempuan bertudung labuh...Terhutang budi dengan dia sebab aku dapat keluar awal..Aku minta kebenaran sebab abang aku nak nikah kat Temerloh...Boleh nangis gua der kalau tak dapat tengok hari bersejarah dia...Aku sampai naik turun admin pada awalnya sebab aku nak extend modul aku hanya kerana nak tengok abang aku menikah..Ye la, hari bahagia dia, aku nak tumpang juga kan...
Second fasi best juga, orangnya alim sikit....Then, kata-kata yang keluar dari mulut dia mesti penuh makna and buat kita rasa nak merenung sekejap..Tak silap aku nama dia en.Adam kot..Then, lagi best sebab aku satu modul dengan kawan aku...So memang enjoy la kan...Start dari situ bermulanya CM aku dengan Mr.F...start dari situ aku jadi stalker sementara..hahah
Then modul yang terbaru ni, lecturer memang sporting...Best gila la lecturer ni..Nama dia En. Nazri bin Mohd Ali...Ha, disebabkan dia ingat nama aku so aku ingat nama penuh dia...hahhaah...Arghh, ada program lagi...Family day pula...Boleh tak kalau family day aku nak sambut dengan family aku bukan dengan fakulti??(-_-)...Ada kena buang fakulti aku ni...hehehe...
 ditulis pada 2 julai 2011.. ('',)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers