Thursday, November 1, 2012

Wajah baru!

Well blog aku dah baru..I mean berwajah baru tapi blog dah lama...Yeayyyy *jumping*..Dah lama aku tinggalkan blog kesayangan aku berikutan blog aku semput..So aku pula terlalu busy untuk mengubatinya. Actually tak la busy mana tapi sem 5 aku duduk rumah sewa and line suck gila punya gila la..So tak dapat la merawat blog aku..Then bila dah habis belajar ni aku pun decide untuk buat plastik surgery kat blog aku..Maka jadilah macam ni..Dah malas nak letak widget berbagai..nak keep it simple so tak serabut dilihat..So aku akan kembali aktif berblogging..

Well, dah habis sem ni...Errr, aku bertemu dengan dokter peribadi yang dah mencuri hati..aicehh dah macam pantun dua kerat..But cerita kami tak dapat disempurnakan...Ok stop Qa..bukan masanya nak buat drama sekarang..Hahah

Hopefully blog aku dah tak semput dah lepas ni..Jangan semput-semput dah yer sayang aku ni..Kalau dokter aku berambut baru aku..?Rambut aku tak boleh nak dibarukan, tudung tu boleh la...Ahhh dia rambut baru then blog aku berwajah baru.. *angkat kening ziana zain*
Tapi aku harap hati dia tak la baru...sob sob sob..

p/s buat dokter aku : Awak...Saya....errr..tak ada apa-apa lahhh...hohohoho

well ni la wajah blog aku sebelum ni..huhuhu



No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers