Saturday, March 28, 2015

Aku dan dia

Alkisahnya


Berkenalan masa akhir sem diploma as senior and junior.Dan sangat mendukacitakan mesejku tak dibalas huhu..Masa tu rasa

"Pehh..Kau ingat kau sape hah" "Kira baik aku hantar mesej dulu ni..ingat senang ke aku nak mesej" "Pehh..mamat ni tak balas mesej aku..pehh pehh pehhh" ...*Inilah ayat bila hampir-hampir kena reject* Masa tu bila ingat muka dia je aku ingat flying kick -,-

Walhal bukan benda besar pun kalau orang tak balas mesej..Kecoh je..Maklum la dulu-dulu aku ni memang susah nak start mesej orang dulu..Dulu-dulu je la tapinya..Haha..So nak dijadikan cerita, time tu crush yang ke berapa entah muncul buat confession kat aku..Masa tu rasa macam Oh my Gooddd  I cant believe it... I fall in love berdebuk debuk..Errr...

Cut to the part I got an offer to further study dekat UiTM Puncak Perdana membawa hati yang lara lepas Crush yang buat confession tadi tu pergi dengan gadis yang lagi hot..Hot dia 10 kali ganda tak tercapai akalmu...Tapi aku memang tak hot pun, sebab aku spicy..aummm...Actually pemergian ke Puncak Perdana tak ada kaitan dengan bf tak jadi tu...Please lahh, jadah mende nak bawa diri bagai...  Hahaha..


Then after a few days kelas, ada sorang budak masuk kelas...Orang yang memang tak asing lagi...Mamat yang reject aku, yang tak balas mesej aku tu..What the...  Seriously, apesal aku kena sekelas dengan dia, macam mana nak berhadapan dengan dia, takkan dua tahun lebih nak mengadap dia...Semua tu berlegar-legar dalam kepala otak aku..


Hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan..Final sem before praktikal, Friendship bertukar tanpa diduga...Okay habis citer sebab aku dah malu,.,

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers