Wednesday, February 16, 2011

Bad day..

Patutnya boleh jadi great day tapi sayangnya sebaliknya yang jadi..Aku dah try jernihkan keadaan tapi nampaknya no respond..So,sekarang aku serahkan pada Dia yang kat atas.Dia lebih mengetahui yang terbaik buat kami..

Dan sekarang aku hanya ingat pesan mak aku je la..Mak aku cakap kalau dah orang tak sudi nak kawan terima je la, tak payah nak terhegeh sangat..Ermmm..Mybe ada hikmahnya kan..So,just wait and see...

At least aku dah try kan..Daripada aku jadi ego..Sebab aku admit kalau dulu aku memang ego..Tapi perlahan-lahan aku belajar buang sikit ego tu..Aku try jadi pengalah sebab bagi aku orang yang mengalah tak bererti dia kalah kan..

Memang ada berlaku salah faham...Tapi hopefully dia faham situation aku masa dia bagi 'bad news' yang direka khas untuk aku..Aku baru lepas balik tengok nenek aku yang tak berapa sihat,dengan mood aku bercampur aduk..Tiba-tiba dapat bad news so aku macam tersentap sekejap..Pulakk tu semua pakat nak main rahsia-rahsia dengan aku...So try faham,aku ni manusia biasa jer...

Aku mengaku memang salah aku...Tapi kalau kau rasa dah memang dah benci aku,apa lah daya aku..Ceeewaaahh..hakhakhak..

Dah la,aku dah ready nak pergi masjid as-syakirin ada ceramah sikit...Hehehe..Chow lu,assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers