Monday, June 27, 2011

I'm not Perfect...I'm sorry dear

Aku dah nampak silapnya langkah aku...First aku leka dengan ‘yang satu ni’ sampai lupa komitmen aku pada ‘yang lain’..Then silap aku, bila marah menguasai diri, aku lupa pandang kebaikan ‘yang satu’ ni...Padahal masa aku kecewa ‘dgn yang lain’ yang ‘satu ni’ la yang ada.....Aku ingat lagi ada la satu hari ni masa aku di sem dua..Aku tunggu ‘yang lain’ ni...Tunggu punya tunggu rupanya ‘yang lain’ ni dah tinggalkan aku...Hahaha..Padan muka kau kena tinggal!..But ‘yang satu’ ni cakap “Kau jangan risau la, aku kan ada”..Ayat ni la yang pujuk hati aku masa tu...Senang cerita ‘yang satu’ dan ‘yang lain’ ni sebenarnya ADA Cuma mungkin ada masanya aku rasa kewujudannya dan ada masa aku tak rasa kewujudannya....


Yeah, I admit my mistake...It’s not your fault la ‘yang satu’ dan ‘yang lain’...That’s my mistake...Like my friend said before, nobody is perfect...Today I learn that nobody is perfect and practice make perfect so that I should put an effort to practice more and more to be a good friend for my belove friend......








I’m the author of my life, unfortunately I’m writing in pen so I can’t erase my mistakes

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers